آموزگار

فرهنگی . اجتماعی . سیاسی . مذهبی

آموزگار

فرهنگی . اجتماعی . سیاسی . مذهبی

با شرایط موجود، نمی‌توان از اصلاح‌طلبان انتظار حضور در انتخابات

معصومه ابتکار‏، گفت: مشاهدات دو سال اخیر نشان می‌دهد که اصلاحات هجمه‌های زیادی را تجربه کرده است و به همین دلیل اگر تغییری در شرایط به وجود نیاید، هیچ کس نمی‌تواند از اصلاح طلبان انتظار حضور در انتخابات را داشته باشد.

به گزارش ایلنا، این عضو اصلاح‌طلب شورای شهر بیان کرد: هر جریان سیاسی برای اینکه بتواند در انتخابات یا هر تحرک مهم دیگری حضوری مهم و امیدوارانه داشته باشد، باید از حداقل شرایط لازم برخوردار باشد. به همین اگر آنها احساس کنند که ابزار لازم را در اختیار ندارند و شرایط طوری نیست که بتوانند نسبت به نوع برگزاری انتخابات اطمینان داشته باشند، بر اساس منطق این اجازه را دارند که حضور به هم نرسانند و این عدم حضورشان هم بی‌توجهی به کشور و نظام تلقی نشود.

وی با بیان اینکه پتانسیل‌های موجود در اصلاح‌طلبی برای کشور نیازی مبرم است، تصریح کرد: اصلاح طلبان اگر چه سختی‌های زیادی را متحمل شده اند و برخورهای بدی با‌ آنها شد، باز هم حاضر هستند وارد عرصه شده و با اتکا به توانمندی‌های خود مشکلات موجود را حل کنند. پس بر همه اشخاص و دستگاه های مربوط واجب است، با توجه نشان دادن به خواسته‌های مشروع و منطقی آنها کاری کنند تا انتخابات مجلس نهم با حضور همه سلیقه‌ها به انتخاباتی پرشور تبدیل شود و در نتیجه مجلسی قانون‌گذاری را بر عهده بگیرد که بتواند کارایی و تاثیرگذاری مثبتی داشت باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد